Påsken banker på døren

 Inden længe er det påske, og jeg har lavet et par påskekort, der kan medbringes til fødselsdagsgaven eller værtindeblomsten, når vi skal i byen i påsken. Jeg har brugt nogle af de nye lækre dies fra den nye release fra Simple and basic i tirsdags.

Til vindues-udskæringerne har jeg brugt en dies til æg, fra et tilfældigt sæt med æg. En hvilken som helst die, der udstanser et æg, vil kunne bruges, hvis størrelsen passer til ønsket. Når jeg ved, hvilken lejlighed kortet skal bruges til, kan jeg hurtigt tilføje et lille banner med tekst f.eks. Tillykke, God påske o.lign.

Alle kort er lavet med produkter fra Simple and basic og Alexandra Renke.


Kortet måler 13,5x13,5cm.



Kortet måler 10,5x14,8cm.



Easel-card måler ca. 10x12cm.



Jeg har brugt flg. dies: 
Alexandra Renke: Bunny butts(dette er en ældre die, men andre dies med harer kan fint bruges)

Designpapirer/papirer:
Alexandra Renke 10.2236

Det var lige lidt inspiration på endnu en solrig forårsdag. Ha' en dejlig dag og tak for besøget.

Solrige scraphilsner
Anne-Mette Fredberg





Kommentarer