4 billeder lavet i karton


 Hej med Jer.

Jeg blev lidt inspireret af Helenes blogindlæg, hvor hun havde lavet en ramme i æske til chokolade.
Jeg har en del mønsterkarton og ville prøve at bruge det til andet end kort og tags.
Fik en idé og det kom der så disse 4 billeder ud af.
Billederne måler 10,5 x 14 cm. 















Rammen er lavet ved at skære et stykke karton 22 x 18,5 cm. Jeg har på alle 4 sider falset ved 1,2,3 og 4 cm. 
Jeg har skåret et stykke mønsterkarton til, så det passer ind i midten af rammen.
( 13,9 x 10,4 ) cm.



Bag på rammen har jeg påsat ophæng lavet med SBD 014.har limet 2 sammen for at forstærke.

Jeg har lavet en skabelon som jeg håber er til at forstå. Marker alle linjer med en bonefolder eller andet så er de nemmere at bukke rundt når du skal lave rammen. Jeg starter med at lime de små snipper ind på de korte sider. Fold nu de 2 lange sider først og derefter de korte sider og du får nu den fineste ramme. 


Materialer:

SBD 014 Oval tag m stikning
SBD 213 Mini alfabet 
SBD 226 Bladgren outline
Hjerte dien er fra 5 års jubilæums sættet givet som gave.

Karton:
Alexandra Renke




Tak fordi i kiggede forbi, fortsat god week-end.
Jonna


Kommentarer