Slimline kort med hjemmelavet sløjfe

Ohøj!
Er det ikke bare dejligt når ting kan bruges på mange måder? Jeg har lavet sløjfer af påskeæg dies fra Simple and basic, og der er en how-to hvordan jeg griber det an.



1: Stans fire gange med den mindste æg die
2: Fugt let med vådservietter og kartonet bliver blødt.
3: Brug en bonefolder til at bukke kartonet 
4: Lim to og to sammen, kun i toppen/øjet

5: Lim flapperne sammen, jeg holder lidt afstand for at få en større sløjfe.
6: Lim de to øjer sammen samt stans et banner ud 
7: Lim banneret omkring midten, samlingen skal være på bagsiden.
8: Færdig!


Materialer:
SBD212 ægge die
SBD162 banner die
SBD209 cirkel die
SBD114 ramme die
SBD190 frimærke die




 

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.