Tre størrelser kort

Tre størrelser kort. 

Så blev det min tur til at blogge. 

Jeg har valgt at bruge en dejlig forårs grøn til alle tre kort. 

Dies og stempel er også de samme. Formatet er bare forskellige.

 Slim, A6 og A7. 







Stemplet er fra Creative expressions. UMS779 horticultural script. 
Til at stemple med har jeg brugt distress ink Black. 
Jeg har valgt at bruge distress ink, for at det ikke skulle blive alt for tydeligt. 



Jeg har brugt dies fra Simple and basic :

SBD221 slim card single pierced bases

SBD216 single pierced rectangles 

SBD224 A7 double pierced rectangles. 

SBD160 Leaves outline 

SBD095 Flowers

SBD155 Tak Kram Knus mini texts#3


Simply Graphic spathipyllum-L absolutde. 

Pynt:

SBS103 Sequins gold mat

Papir :

NHH design 

All in on gamer. NHHP512

Vellum - A4-112gr

Watercolor Paper A4 200gr 

Sizzix - Opulent Cardstock Pack - gold 664532






Tak for at du kiggede forbi. Håber du har fået lidt inspiration til dit næste projekt. 

🌸 JETTE🌸

 

Kommentarer