Slimline cards The Stamp Market

 Hejsa!

Jeg er dykket ned i The Stamp Market afdelingen, da jeg er helt skudt i deres stil. Anemone diesættet syntes jeg var svær at finde ud af, indtil det gik op for mig at lagene ikke skal være præcise men lidt tilfældige så nu har jeg lavet et hav af blomster i forskellige farver, klar til at komme på kort. Blomsterne bliver ret fine i udtrykket hvis lagene er i forskellige nuancer. Vellummet er ligeledes fra TSM og deres er en lækkert tyk kvalitet. 

Jeg er ikke den eneste som er ret glad for TSM og jeg ved fra MEGET pålidelig kilde at webshoppen snarest bliver fyldt op med deres lækkerier igen 💖

HUSK!!

Hvis du finder et produkt som andre har nået før dig, så kan du tilmelde dig notifikation, til når varen atter kommer hjem igen






Materialer:

Anemone layering die

Blad die Leaflet

Tekst die Big balloon

Tekst stempel sæt

Vellum

Simple and basic tag die SBD092

Simple and basic tag add-on SBD093

Simple and basic slimcard bases SBD122

Simple and basic slimline stamped edges SBD190

Sizzix opulent white

Nylonsnor Olive


****************************   Gitte   **********************************

Kommentarer