Sommer og saltvand

Hvis du ligesom jeg er bidt af det maritime look, så har jeg lavet en stak lækkert inspiration til hyggelige sommerscrapperier til dig. Jeg har brugt serien Vue sur Mer fra Floriléges Design  - som faktisk er på tilbud ligenu.

Papirserien har rigtig mange motiver og jeg har hygget mig max med at matche papirer og  motiver på kryds og tværs. 


Sommeren byder ofte på hygge i selskab med gode venner - og de skønne flasketags klæder den medbragte flaske så fint. Flasketag die fra Simple and basic, SBD 008 og SBD 028, dots fra Simple and basic, SBA 005 og SBA 008, tekststempler fra Simpel and basic, SBC 130 og SBC 134 og eyelets




 Det kan være, at man ikke lige tager en flaske med, men måske en blomst eller en anden lille gave til værterne - og så er et tag fint til gaven. Her det skønne dobbelttag fra Simple and basic, SBD 012 og SBD029. Tekststempel også fra Simple and basic, SBC131. Den lækre nylonsnor i navy-blå finder du her.




Hvis man skal bruge et sommerkort (måske til en uventet sommerhilsen), så har jeg selvfølgelig også et par bud på det, dies fra Simple and basic SBD 003, som er mit allermest brugte diesæt. Tekststempler også fra Simple and basic, SBC134. Dots fra Simple and basic, SBA003. Igen også den flotte, navy-blå nylonsnor.



Jeg har et enkelt ark af hvert i papirserien - og jeg har til mange, fine projekter endnu. Af princip køber jeg sjældent en papirserie mere end en gang, men .. denne serie kunne godt være en undtagelse. 

1000 tak fordi du kikkede med - og ha' en dejlig dag.

Sommerglade hilsner 
Jytte

Kommentarer

  1. Jeannette Lauridsen23. juli 2022 kl. 16.13

    Super lækre tags og kort. Dejlige farver..👍

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.