Glædelig jul og Godt Nytår

 


Hej 

Ja i læser rigtigt - selvom jeg er på ferie og nyder varmen ja så går vi altså snart den kolde tid i møde men også en skøn tid, for nu skal vi snart til at tænke på JUL og Anette har jo som I kan se, udgivet de skønneste stempler og hos mig er de allerede et kæmpe HIT.

Kortet her har jeg valgt at kalde 2i1 kort.


Jeg har foldet et stykke karton og lagt die til kant således at skærekanten er fri, det gør at kortet er dobbelt og jeg har mønster på begge sider. Hvis i zoomer ind på det første billede kan i lige ane at kanten på dien er udenfor den foldede kant.



Jeg har gjort det samme med kortet indeni, er dog lavet i basis cremfarvet karton.
Har skåret 2 mønsterstykker, et til forsiden og et indeni.



Mønsterkarton til pynt på indersiden er skåret ud med den lille die og efterfølgende har jeg lige flyttet den en anelse og skåret ud igen for at den passer så kortet kan lukkes uden at det går udover kanten.
Holderen til gavekort har jeg lagt på som vist og skåret ud.






Nedenfor ses de små ministempler, som jeg har embosset. Helt enkelt tag, som kan anvendes både til en gavekurv eller en flaske til Nytår.






Materialer:

Dies:

SBD012 Pierced Tag
SBD029 Add On      
SBD027 Base Tag m/add ons
SBD089 Envelope and giftcard holder
SBD155 Mini tekst 3
SBD229 A6 og A7 rectangle rundede dies
SBD230 mini mini alfabet og tal

Stempler: 

SBC
SBC
SBC


Karton:

Alexandra Renke rester, men er sikker på der kommer en ny julekollektion som vil være fantastisk til formålet.










Tak fordi I kiggede med.

Jonna Helmin

Kommentarer