Pinkfresh studio alphas kort

Ohøj!

Når jeg bruger Pinkfresh Studios alfabeter, er det som regl til flere projekter ad gangen, da en udstansning giver både bogstavet og en tynd ramme. Så er det med at mixe nogle farver som spiller sammen, til disse projekter. Jeg har fundet det som jeg selv kalder glade farver, med base i grøn/blå.
 Tekstpapiret er sider fra en gammel bog om lande. 
Så vil jeg også lige slå et slag for palietter/sequiens.... de er geniale til at skjule små ups og limklatter som ikke er landet hvor de skal.

Materialeliste nederst 








Materialer:

The stamp market:

Pinkfresh studio alphas: 

  Simple and basic:

      Beautiful Flowers (SBD175)

                Circle w/inner scalloped frame and inlay (SBD107)

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.