Tillykke kort med nye snirklede tekster

Tidligere på ugen udkom en ny lækker serie med snirklede stempler fra Simple and basic. I dette indlæg vil jeg vise jer en serie med 4 kort, hvor jeg har brugt tillykke-stemplerne. Desuden har jeg brugt nye enamel dots ligeledes fra Simple and basic og en af nye lækre designpapir serier: Grandma's Attic fra Mintay Papers. Jeg er helt vild med den serie, da farverne rammer total plet hos mig. Og det er lækkert med den nye 6x8 blok med papirer til at supplere serien med.

På de 2 store slimline kort, har jeg varm embosset teksten med Liquid Platinum fra Ranger. 
Det giver en rigtig god effekt, synes jeg.
På de 2 andre kort 10x10cm og 10,5x14,8cm har jeg stemplet teksten. 
Jeg synes nogle gange et sort stempeltryk står i for hård kontrast til resten, så jeg har valgt at stemple med en grå Archival Ink.

Slimline kort: 10x21cm.



Slimline kort: 10x21cm.



Her har jeg stemplet 10x10 kortet med det lille tillykke stempel og A6 kortet er stemplet med 
det store stempel i sættet.

A6 kort: 10,5x14,8cm.

Kort: 10x10cm.

Jeg har brugt flg. materialer til mine kort:

Stempler:
Simple and basic: Snirkler tillykke SBC139

Dies:
Simple and basic: Star Framed Ovals SBD194

Enamel Dots:
Simple and basic: Cool Grey SBA019

Øvrigt:
Mintay Papers: Grandma's Attic 12x12
Mintay Papers: Grandma's Attic 6x8
Hemptique: Hemp cord natur

Det var alt fra mig i dag. Tak for besøget her på bloggen.
Håber I vil få en dejlig weekend med mulighed for at være kreative, hvis det ønskes. 

Kærlige scraphilsner

Anne-Mette Fredberg








 

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.