Det går stærkt lige i øjeblikket.

Først nye stempler, og nu endnu en nye release af dies fra simple and basic. Som er mega lækker.

Jeg har lavet det hele i hvid karton, hvor jeg har smattet med den samme farve fra Versa Magic GD-079 Oasis Green.




Her har jeg også brugt lidt sølv karton for at fremhæve tillykke. Jeg har brugt 2 forskellige sæt die. Den ene kortet med slidse i til gavekort og så de små tynde banner til de helt små tekst stempler.




Uha den her nye tag er jeg helt tosset med. Jeg er helt sikkert på at de kommer på de næste gaver som jeg skal give væk. 
Jeg har valgt at bruge min hot foil system, til at trykke blomster hilsen på. Størrelsen på de tekster til hot foil, passer perfekt til størrelsen på tag'en




Posen er i en god størrelse. Jeg har valgt ikke at lave den med jule tema. Synes ikke lige den farve jeg havde valgt, passende til noget julet noget. Nogen vil nok sige at det er noget pjat. 🤣🤣🤣Jeg vil helt sikkert lave noget julehaløj medposen til mine to børnebørn.




Det sidste jeg har nået at lave, er en krans med iskrystalerne. Jeg ville have haft en lyskæde med rundt om ringen. Men jeg havde ikke lige en der passede i længen. Jeg har brugt hvid karton, vellum og sider fra en gammel bog.  Den næste skal have en lyskæde..

Tusind tak for at du kiggede med, jeg håber at jeg har kunnet inspireret dig.

**Jette**

Kommentarer