CAS card med cuteness

Simple efterårskort med nuttedhed, det er vel den bedste beskrivelse af de fire kort jeg vil vise jer i dag.

Alle kort har samme farvenuancer, men med hver deres enkelte udtryk. Stemplerne er farvelagt med Copic Sketch, og farvekoderne er listet op nedenfor. På hver kort har jeg brugt papir fra den smukke blok fra Studio Light - Paper Pad - A5 -Vintage Tones

Kortene har jeg hold i CAS card stilen, clean and simple, men med et udtryk af cuteness. Stempelsættet er fra Florilèges design, og det er virkelig, virkelig sødt. Jeg synes, at det passer både til efterår, jul, vinter og til babykort. Det er derfor, et virkelig godt sæt at have i sin samling.









Til kortene har jeg brugt nedenstående materialer: 

Dies: 

Stempler:


Papir:

Enamel Dots:
 
Copic Sketch:




Ønsker jer alle en skønherlig dag 
Merete  





Kommentarer

  1. Lækre lækre kort 🥰 Tak for inspirationen

    SvarSlet
  2. De er da godt nok søde. Der er flere ting jeg lige skal have kigget på :D

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.