Julen kommer langsomt snigende.

De smukkeste iskrystaller!


































Endnu engang har Anette lavet en serie med skønne og fristende dies, super anvendelige æsker, de fineste bannere til de små tekststempler og ikke mindst nogle lækre iskrystaller som kan bruges på så mange forskellige måder i vinter og julemåneden. 

Jeg er ret begejstret for den kvadratiske æske som passer til 3-4 stk. 10x10 kort, men også iskrystallerne har inspireret mig til dagens indlæg her på bloggen.


Det er blevet til 4 ret ens men alligevel forskellige ophæng, lavet på en rosset og pyntet med fokus på kontrasterne i de forskellige overflader. Jeg kan godt li at mixe det lidt rå med det fine blanke og glitrende. Desuden synes jeg de blå-grå farver passer rigtig godt til de store flotte krystaller.


På to af rosetterne har jeg også brugt lidt hessian for at gøre det lidt mere rustikt. 




I samme stil og med de samme materialer har jeg også lavet en gaveæske med 4 jule- og nytårskort, super fint som en værts-gave her i månederne op til Jul. 



  Igen rustik hessian sat op mod det smukke blå glitter karton. De små hvide stjerner er bare tegnet på      med en hvid tusch.


Her er der lavet lidt splat med Micamist Sølv og iskrystallet er standset ud i kraftig vellum.

        


Med lidt go' vilje kan de fire kort lige være i æsken, men 3 stk. kan nu også gøre det... 


Se lige den smukke blå farve med det holografiske shine, de nye farver er bare så flotte og jeg er især helt vild med de blå nuancer. 


Jeg synes godt det kan være lidt svært at finde "jule-stemningen" frem her i september måned, men med de blågrå farver går det lidt bedre for mit vedkommende. Håber jeg har kunne bidrage med lidt ideer til dine julerier i år...  - og hvem ved måske ses vi næste weekend til Convention i Middelfart, jeg glæder mig så meget, og hele næste uge går med at forberede én af årets bedste weekender! Det er næsten på højde med julestemningen!! 

GLÆDELIG DÉN! 

Tak fordi du læste med,
De bedste hilsner Helene!


Jeg har brugt: 





Hessian og Store Rhinsten fra "eget lager"

 

Kommentarer