Bryllup

 Bryllups kort.

Så blev det min tur til at blogge.
 Jeg har lavet  et enkelt kort. 
Min svigerdatter  skulle bruge et bryllups kort.

Jeg har ellers ikke nænnet at bruge af mit nyeste papir. 

Simple and basic design Paper. Men der står næsten romantisk bryllup på det smukke papir. 

Sååååå jeg blev nød til at prøve at lave et bryllups kort med det nye papir. 









Kortet er klar til at blive afleveret. 


Martialer :

Dies. Simple and basic. 
SBD019 tillykke 
SBD029 bryllup 
SDB035 bogstaver 
SBD036 bogstaver 
SBD037 tal
SBD217 Single pierced squares 
SBD 232 outline hearts
SBD164 Decorative branches hearts
SBD175 Beautiful Flowers
SBD162 Banners
SBD159 Pierced hearts. 

Stempel : 

Floriléges design. Mini texte FDCL318006. 


Design Papers simple and basic.
 SBP712. 
Kvist karton 
Hvid karton 
Vellum 


Kommentarer