Hvidt i hvidt - med lidt farve ..

I dag har jeg lavet 3 julekort, hvidt i hvidt med lidt farve. 3 meget enkle og hurtige kort at gå til. De er i størrelsen 14x14 cm og er faktisk meget finere end billederne viser. Lyset er lidt en udfordring på denne årstid og desværre kan de redigerede billeder ikke rigtig få detaljerne helt med.

Et juleknus med lyserød hjertekrans og 3 hvide blomster. 


En gylden stjernekrans med juletræer og hjerte - og en sød tekst. 


En glitrende snekrans med snefnug og et rødt hjerte - og en en sød tekst.

Jeg har limet de kulørte baggrunde på selve basen og kvadraterne med de udskårne kranse er sat på med foamtape, så kransene hæves lidt og kortene får lidt dybde. 

Fordi kortene er så enkle, som de er, har jeg valgt at bruge specialkarton bag kransene. Det gir' lige den der wauw-effekt, som et håndlavet kort gerne skal have.


Materialer:
Dies, Simple and basic:
SBD217 - Single pierced squares
SBD017, Juleknus
SBD042 - Snekrans
SBD043 - Hjertekrans
SBD057 - Stjernekrans

Stempler, Simple and basic:
SBC005, Til den sprødeste pebernød
SBC006, Julekram og englekys


Karton:

Mange kreahilsner
Jytte, DT

Kommentarer

  1. Mega fine og meget julede kort trods alt det hvide. Flotte ting Jytte.

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.