Julekort i anderledes farver



Jeg elsker at lave julekort som ikke altid er i guld, grønne og røde farver.

 I dag viser jeg fire enkelte julekort i lidt anderledes julefarve. To af kortene måler 10 x 10 cm og de to andre er A6 størrelse.



Jeg har brugt Distress Oxide som "grundfarve". Farverne som jeg har anvendt er Saltwater taffy og Speckled egg.

Som flere af jer ved er jeg VIRKELIG dårlig til at "gratte". Jeg elsker når alle andre laver kort med masser af farver, splat og grat, men ikke når jeg selv skal sidde med det. Det der med, at jeg ikke kan kontrollere udfaldet af  mit projekt, det er svært for mig, og så er jeg ikke vild med at få beskidte fingre.  Af samme grund er disse kort også lavet med lidt "Splat" og lidt sværte - det kan man  nogenlunde kontrollere selv.




Jeg har valgt at bruge Oxide et tilfældigt sted på mit kort. Herefter har jeg brugt Nuvo Mica Mist - Silver smoke og Antique Gold samt Copic Opaque White til at få en splat effekt med. Effekten giver "liv" på kortet da der er lidt glimmer i produkterne fra Nuvo. Hvis man ikke er til særlig meget glimmer, så er dette et fantastisk produkt.







Jeg har brugt flg. materialer:

SBD002
SBD244
SBD232
SBD231
SBD243
SBD003
Nuvo - Mica Mist - Silver Smoke
Nuvo - Mica Mist - Antique Gold
Copic Opaque White
Distress Oxide - Saltwater taffy
Distress Oxide - Speckled egg


Ønsker jer alle en skønherlig dag.

Kh Merete

Kommentarer