Vi ses på søndag...

...Lige nu er jeg nemlig ramt af 'Mor-feber' (hvis der er noget, der hedder det?).

Amalie (vores ældste på 17) starter på efterskole imorgen, lørdag. Noget hun har glædet sig til som en GAL siden efteråret, hvor vi fandet EFTER-SKO-LEN (The International i Vedersø).

Hele tiden har vi glædet os,- både sammen og på Amalies vegne - Det bliver uden tvivl et FANTASTISK år. MEN...store dele af indeværende uge har været fyldt med en masse huskere, indkøb og klargøring til imorgen. Og pludselig kan jeg godt mærke, at det fylder. Ikke på en trist måde - men sådan lidt vemodigt. Hvor blev tiden af? Altså det er jo sådan en slags 'mini-flytte-hjemmefra' ting, der nu sker for vores 'lille' pige, som jeg synes, jeg for ikke så længe siden trillede Herning tyndt med i barnevognen.

Nu er det alle tankerne med, om vi har klædt hende godt nok på til en hverdag uden os, lillebror Theis, Far Peter og mig (det TROR jeg, vi har,- men jeg tænker det alligevel). Vil hendes nye lærer tage sig godt af hende (det VED jeg, de vil,- men jeg tænker det alligevel). Får hun nu nogle gode venner på efterskolen (det VED jeg, hun får,- men jeg tænker det alligevel).

Så selvom jeg har haft de allerbedste intentioner og idéer til inspiration hele ugen, så er den druknet i min 'selvopfundne Mor-feber' og en travl hverdag.

Lørdagens inspiration forventer jeg defor at levere ila søndagen, hvor jeg også annoncerer vinderen af konkurrencen, som slutter lørdag kl. 23:59. Læs nederst i dette blogindlæg.

Jeg beklager forsinkelsen og håber på forståelsen.
De kærligste hilsner, Anette

Kommentarer

  1. Uh... Kan så godt forstå dig 😳
    Glæder mig til at se hvad du finder på, på søndag 😉

    SvarSlet
  2. Uha, som jeg forstår dig. "Mor-feber" er almindelig udbredt i teenageårene familier.. har selv haft den hele 3 gange �� Hun får et helt fantastisk år som vil præge hende for livet.

    SvarSlet
  3. Vi gik i sorg i 14 dage herhjemme sidste år, da vires ældste tog på efterskole. Og søndag tager nåde min ældste og yngste datter på efterskole. En på Vejstrup ved Svendborg. Og en på Vesterlund nær dig. DET bliver mærkeligt og tomt og stille. Så ved lige hvordan du har det.

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.